De putten worden geopend, om het Levend Water te laten stromen

Hoe zien de kerkdiensten er bij jullie uit?

Een dienst van de Pinkstergemeente de Fontein is nooit hetzelfde. De ene keer zal er een kort filmpje worden getoond, een ander keer wellicht een powerpoint presentatie. Wat er altijd gebeurt is dat er uit de Bijbel, het Woord van God, gelezen en gepreekt wordt. Aan de hand van de Bijbel en de eigentijdse liederen die wij zingen, maken wij God groot en verheerlijken Jezus Christus.
Kom een keer vrijblijvend langs om het zelf te ervaren. Vraag gerust wat informatie na een dienst, of stap op een van de werkers af. Je hoeft hiervoor van te voren geen afspraak te maken, maar je mag natuurlijk altijd contact opnemen als je verzekerd wilt zijn van een goede plek, of vragen hebt over onze activiteiten, diensten of visie.

Wat kenmerkt jullie als Pinkstergemeente?

De naam die wij dragen zegt ons niets over de mensen die wij mogen verwelkomen. De benaming Pinkstergemeente staat voor ons voor vrijheid in het beleven van Gods aanwezigheid, waarin wij de Gods tegenwoordigheid zoeken en Zijn liefde willen laten doorklinken. Dit komt onder andere tot uiting door nadruk op de persoonlijke relatie met Jezus Christus, de levendige muziek en de vreugde die ons kenmerkt als Kerk. Dus ongeacht jouw kerkelijke achtergrond, ben jij welkom!

Hebben jullie ook kinderopvang?

Ja. Bij ons is het mogelijk om uw kind bij de crèche te laten terwijl u zelf de dienst meemaakt. De allerkleinsten komen bij ons bij de kinderopvang terecht
Voor kinderen vanaf 2 jaar hebben wij een speciaal kinderprogramma. Zij worden ondergebracht in Kidz Palace onder leiding van ervaren kinderwerkers. Uw kind kan hier leuke contacten op doen met andere kidz, en samen hebben zij een heerlijke tijd met fun, spel en uiteraard groeien in God.

Hebben jullie ook iets voor de jongeren?

Ja. Bij ons in de Kerk is er de mogelijkheid voor jongeren om met leeftijdsgenoten op te trekken, vragen te stellen en dingen te bespreken die zij meemaken in het leven. Er is een speciaal programma voor deze avonden waarin samenzijn, sport, spel en geloof centraal staat.
Dus ben jij ergens tussen de 15 en 30 jaar? K Enkele kernwoorden zijn radicaliteit, passie en lol!! Er is een plek waar jij jezelf mag zijn, met jeugdleiders die jouw laten zien dat het geloof alles behalve saai is! Neem contact met ons op.
De jongeren in onze gemeente zijn erg belangrijk. Immers, de huidige jongeren zijn de toekomst voor morgen!

Waarom Kerk?

Als Gemeente van Jezus Christus geloven wij dat het Bijbels is om regelmatig samen te komen (Hebr.10:25). Daarnaast wordt samen bidden en onderlinge vriendschap bemoedigd en geloven wij in het bereiken van mensen met de meest geweldige boodschap die er bestaat: Dat God Zijn Zoon Jezus Christus als Redder naar de wereld stuurde, opdat een ieder die in Hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven zal hebben (Joh.3:16). Hij is het die hoop geeft, eeuwig leven geeft, en jouw leven compleet kan veranderen!
Voel jij je al betrokken bij deze bediening? Kom dan eens gauw langs of neem contact op met ons en laten we samen op zoek gaan naar Gods plan voor jouw leven.

Sluiten