De putten worden geopend, om het Levend Water te laten stromen

Hulp voor oekraine

Belangrijke oproep

Vanuit Diaconaal Platform willen we een goederen inzameling houden voor ukraine. Dit vast om praktische hulp te bieden. Vanuit Barneveld vertrekken vrachtwagens met goederen om deze uit te delen in kleine omliggende dorpjes.

Geld mag ook maar dat wordt gebruikt voor brandstof voor de vracht wagens.

Zondag 13 Maart kan meegenomen worden
Maandag 14 Maart van 14.00 – 15.00
Woensdag 16 Maart van 10.00 – 13.00
Kunnen spullen ingeleverd worden bij PG de Fontein.

Denk aan :
Toilet papier, Maandverband, Paracetamol, Sinaspril, Tampons, Dagcrème, Baby, doekjes,luiers, crème.
Tandenborstels, Deodorant, Tandpasta, Badschuim, Baby voeding potjes, Spenen voor kids en vochtig Toiletpapier.

Voor info :
Richard en Tineke Marcks