De putten worden geopend, om het Levend Water te laten stromen

Johdai Smit – Putuhena

Deze jonge talentvolle vrouw en moeder is met recht de coördinator Ps91.                                                       Met haar leuke, inspirerende en toffe ideeën leidt zij deze jonge groep.

“Ps91”

1Wie in de schuilplaats van de Allerhoogste is gezeten,
zal overnachten in de schaduw van de Almachtige.
2Ik zeg tegen de HEERE: Mijn toevlucht en mijn burcht,
mijn God, op Wie ik vertrouw!
3 Want Híj zal u redden van de strik van de vogelvanger,
van de zeer verderfelijke pest.
4 Hij zal u beschutten met Zijn vlerken,
onder Zijn vleugels zult u de toevlucht nemen,
Zijn trouw is een schild en een pantser.

Ps91 is de naam gegeven aan deze groep met gezellige en talentvolle tieners, jeugd en Jongvolwassenen .

De groep vindt het belangrijk om samen God te zoeken, te vinden, te aanbidden, te bidden en elkaar te bemoedigen. Dit omdat God een heel belangrijke plaats heeft in hun leven.

Elke 3e zondag van de maand is er een dienst geheel door Ps91 georganiseerd met of één van hen die het woord brengt of een inspirerende gastspreker. De lofprijs en aanbidding is ook heel belangrijk in deze diensten en zal Ps91 afwisselend met gastmuzikanten van andere kerken uit Huizen de worship leiden.

Na de lunch gaan ze naar “the Basement” waar ze samen elkaar nog bemoedigen, delen hun getuigenissen en is er ook tijd voor ontspanning met elkaar.

Verder organiseren zij ook leuke activiteiten voor de ouderen en de kinderen van de kinderkerk. En gaan ze met Pinksteren naar Opwekking! De klap op de vuurpijl is “Diner of joy” een 4 gangen menu (bereid door 1e klas (chef) koks) met een mooi gevarieerd muziek/dans /zang programma.

WIL JE KENNISMAKEN MET DEZE TOFFE GROEP ?
Kijk dan bij de activiteiten en sluit je aan !